B3SYSTEM S.A.
  
  HOME O FIRMIE OFERTA DLA INWESTORÓW KONTAKT
    O FIRMIE  |  ZARZĄD  |  PARTNERZY  |  KARIERA  |  
  

B3System S.A. zrealizował Centrum Obsługi Telefonicznej w ZUS w ramach projektu Platformy Usług Elektronicznych

Centrum Obsługi Telefonicznej w ZUS

B3System S.A. była jednym z wykonawców realizujących projekt Platformy Usług Elektronicznych (PUE) w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Spółka odpowiadała za realizację części dotyczącej budowy Centrum Obsługi Telefonicznej (COT), umożliwiającego dostęp do spersonalizowanych usług za pośrednictwem różnych kanaków komunikacyjnych (np. telefon, e-mail, chat, Skype).

Projekt został zrealizowany poprzez dostawę sprzętu (np. serwery, macierze, telefony) oraz instalację, konfigurację i developing systemu Contact Center i Systemu Automatycznej Odpowiedzi Głosowej (Interactive Voice Response – IVR]. Cały system oparty jest na CIC firmy Interactive Intelligence, która jest dostawcą rozwiązań Centrów Kontaktowych do wielokanałowej komunikacji z Klientami.

5 grudnia 2012 Pan Zbigniew Derdziuk Prezes ZUS, uroczyście otworzył Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS obsługujące cały kraj, a zlokalizowane w Mińsku Mazowieckim i Węgrowie.

COT to specjalna usługowa infolinia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, będąca jednym z elementów Platformy Usług Elektronicznych (PUE). Można tu zasięgnąć zarówno informacji o charakterze ogólnym jak i w sprawach indywidualnych, np. o kwocie składek zgromadzonych na indywidualnym koncie. Za pośrednictwem COT można również zarezerwować wizytę w placówce ZUS, a nawet złożyć niektóre z udostępnianych przez Zakład wniosków, niewymagających podpisu elektronicznego.

Projekt Platformy Usług Elektronicznych (PUE) został dostrzeżony przez media i środowisko branży IT; ZUS otrzymał tytuł „Lider Informatyki 2012” od magazynu Computerworld, jak również PUE została uznana za najlepszy projekt e-administracji w Europie.

Projektu PUE składał się z czterech części:

  • Nowego portalu informacyjnego umożliwiającego składanie wniosków i dokumentów, zadawania pytań przez Internet, dostęp do danych zapisanych na ich indywidualnych kontaktach w ZUS,
  • Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) umożliwiający dostęp do spersonalizowanych usług za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych (np. telefon, mail, chat, Skype),
  • Systemu kierowania ruchem klientów (SRK),
  • Infrastruktury ułatwiającej klientom dostęp do PUE za pośrednictwem tzw. Zusomatów
REFERENCJE

Więcej o projekcie PUE


Dodatkowe informacje:




« Powrót

  
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach podaj swój adres e-mail:
     Mapa strony
     © 2013 B3SYSTEM S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.